Koszt wyrysu/wypisu z rejestru gruntów uzależniony jest głównie od ilości dokumentów oraz od formy w jakiej chcemy je otrzymać. Za elektroniczną wersję dokumentów zapłacimy mniej, lecz nie ma co liczyć na duże oszczędności, różnica zwykle wynosi około 5-10zł.
Przykładowe koszty dokumentów w wersji papierowej:

  • wypis 50zł/jednostka rejestrowa gruntów – wyrys 105zł/jednostka rejestrowa gruntów
  • wyrys + wypis 150zł/jednostka rejestrowa gruntów. Jeśli będziemy potrzebowali wypisu z rejestru budynków bądź lokali to musimy dodatkowo doliczyć 30zł/jednostkę rejestrową.

Format i koszt wydruku mapy zasadniczej zależy od wielkości interesującego nas obszaru. Wydruk w formacie A0 to koszt ok.150zł, jeśli interesujący nas obszar zmieści się na na kartce A4 to zapłacimy ok. 22,50zł. Dokładna tabela opłat znajduje się w załączniku do ustawy „Prawo Geodezyjne i Kartograficzne”.